Belöningsgodis?

Vad har ni för bästa tips på belöningsgodis? 
Själva änvänder vi oftast wienerkorv. Och jag har ju den turen att kunna köpa med mig riktigt bra korv från mitt jobb då jag jobbar i en delikatessbutik. Jag vet att det inte är några konstigheter i denna korven så jag vet att min hund kan äta ganska så mycket utav denna utan att han får dålig mage eller liknande.


Ett litet tips till er alla :) Kolla om ni har någon specialbutik i närheten (Delikatessbutik eller gårdsbutik) som ni kan handla av. Detta tycker jag att ni borde tänka på om ni köper inälvor eller så och torkar eget hemma. Det är, för mig, lika viktigt att veta vad min hund stoppar i sig som det är viktigt om vad jag käkar själv.
 
Ta vara på era små vänner! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0